Stalo se


Krok 2. 27.2. 2014 - Lidé jako základ úspěchu firmy.

Prezentace z konference v Praze (zde)

Nevíme přesně, jak bude budoucnost vypadat, ale na co si můžeme vsadit je, že:
zítra budou naši zákazníci chtít kvalitnější produkt za nižší cenu a zaměstnanci si budou určitě chtít více vydělat…

 

Rámcový program konference:

Dopoledne:

Zahájení - Výstupy z šetření o rozvojových potřebách firem

Příspěvky řečníků

    1. Jaroslav Hanák, Svaz průmyslu a dopravy ČR
    2. Karel Havlíček, SINDAT Group, AMSP ČR
    3. Petra Hosová, Coca-Cola HBC
    4. Markéta Králová, BOHEMIA SEKT
    5. Martin Lehocký, VÍTKOVICE
    6. Jan Marinov, AL INVEST Břidličná
    7. Eduard Muřický, Ministerstvo průmyslu a obchodu
    8. Zbyněk Pitra, Česká manažerská asociace



Krok 1. Stálá konference 30.5.2013

Motto: Vaše příběhy tvoří základ, na kterém my můžeme stavět.

Stálá konference FORA INDUSTRIALE za účasti výrobních firem a představitelů SPČR pojmenovala úzká místa očima výrobních firem. Za nejpalčivější úzká místa, kde společnosti nejvíce ztrácejí energii, potenciál, peníze a v konečném důsledku i konkurenceschopnost, byla označena 4 témata:

  1. komunikace napříč firmou
  2. rezistence vůči změně
  3. efektivita vzdělávání
  4. budoucnost a rozvoj firmy

Tisková zpráva z konference zde.



  IMG 0072 IMG 0089

IMG 0050 IMG 0060